رابطة الرواد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رابطة الرواد

بجامعة القاهرة للتعليم المفتوح - فرع المنصورة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Empty
مُساهمةموضوع: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 6:12 pm

السلام عليكم ابو معتز كيف حالك اللف مبروك و كل عام وانت بخير عقبال الف عام تقضيهم فى طاعه الرحمن شوفت الف عام مش تقولى مائه وعشرون احنا يعنى دافعين حاجه من جيوبنا علشان تعرف بس ان غدا لناظره لقريب ونقول اللهم ممتعنا باسماعنا وابصارنا وقوتنا ابدا ما احييتنا يا رب العالمين اللهم اجعل خير رزقنا واكثره اخره وخير اعمالنا خواتيمها يا رب [img][/img]
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 10:33 pm

أخي وحبيبي علاء باشا (كبير الباشاوات ) دائما تغلبني .... نفسي مره أغلبك ههههههههههههههههههههه .... بارك الله فيك وأتمنى من الله ان اشهد في حياتي تحرير أرضنا من رجس المحتل وان استضيف هذه الباقة _من الإخوة الأعزاء على قلبي_ على تراب أرضنا الغالي.... رزقنا الله وإياكم صلاة جامعة في الاقصي المبارك يؤمنا فيها أخانا الدكتور ابا البراء .
ياسر طلعت محمد
مشرف
مشرف
ياسر طلعت محمد

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالخميس أغسطس 21, 2008 8:47 am

أبي العزيز / كل عام أنت بألف خير وعقبال يا رب عيد ميلاد الالف وانت في ظل أرض الشهداء
أرض الرباط فلسطين الغالية ( أطال الله عمرك في طاعتة انه ولي ذلك والقادر عليه معلش أنا أخذت حقي من التورتة
عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 747159285عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 250908085عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 226845911
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالخميس أغسطس 21, 2008 4:35 pm

حبيبي ابو عمار ... كلك ذوق .... يسلموا ايديك وعينيك ... وانت بالف خير انشاء الله يا حبيبي ... لكن لي عتاب عليك انت و اخي علاء ... لماذا تبخلون علينا مما افاض الله عليكم ببعض النكت الجميلة ... شوية نكت حلوة لله يا محسنين لله : نكته صغيره تدفع هموم كثيره .
ياسر طلعت محمد
مشرف
مشرف
ياسر طلعت محمد

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالخميس أغسطس 21, 2008 9:41 pm

عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 438982759عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 930491610

عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالخميس أغسطس 21, 2008 10:23 pm

يسلموا يا ابو عمار ... آدي الشغل الي على اصوله
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 1:20 am

1-مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها 'عارفة اية هو الحب واية الجواز؟' قالته 'لا' قالها: 'الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء' قالتله'طب والجواز؟' قالها:'دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..'

·2- واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: 'بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟' قالها: 'مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين

3-· واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟

4-· واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: 'فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟' الزوجه:'ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها 'سوسو'؟؟' الزوج: 'يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!' الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: 'خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟' الزوجه:'حصانك على التليفون .!!

·7- واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت

الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

ئ9- مره واحده بتقول لجوزها 'تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا' قالها 'هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟'

11-· مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها

*مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: 'ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

*جماعة بيحششوا .... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و قعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج وقعد يأدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

*مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة

*مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

*فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

*مرة فار سكران على الاخر شافة قط جعان قعد يجرى وراة فعدت عربية بسرعة فرمت القط.. والفار اغمى علية ولما فاق وشاف القط مفروم قال (يووة هو انا كل ما اسكر اعملى مصيبة)

*مرة واحد حشاش لما قبض مرتبة راح البيت وقعد يقسم المرتب 100 ايجار – 100 مصروف بيت – 200 حشيش وفجاة .. وهو قاعد سمع خبط على الباب فقال مين رد علية اللى برة قالوة بوليس.. فراح مقطع ال200 جنية بتوع الحشيش

*مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة.. برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجررررررا .. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟

*نملة ماشية على حرف كوب عصير فراولة فقالت : ياه اخيرا شفت البحر الاحمر

*مرة واحد بخيل وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقال ابنة قوم افتح لامك قال لة : لا ماهى مراتك انته.. قالة دى امك أنته قلة دى مراتك أنته قلة دى امك انته قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة و قال لها انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم يا فالح افتح لامك بقى
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 1:53 am

مبارك : عارف يا ابليس ياخويا, انا عاوز اعمل في الشعب المصري حركه تطلع من نافوخهم
أبليس : طب هات ودنك وخد الفكره دي .....وش وش وش وش
مبارك : لالا يا ابليس الفكره دي مش نافعه , عاوز حاجه أشد
أبليس : طب خد دي ...... وش وش وش وش
مبارك : لالا , برضه مش نافعه , ايه يا ابليس انت بقيت خرع كده ليه , هات بقه ودنك وانا اقولك انا نويت اعمل فيهم ايه
وش وش وش وش وش
ابليس : لا يا راجل حرام عليك
------------------------------
واحد اتحشر في زحمة المرور فلقى واحد بيخبطله على شباك السيارة
فتح الشباك و سأله عايز ايه
قاله : الرئيس حسنى مبارك خطفوه و الفدية 5$مليون دولار
و لو الفدية ماتدفعتش .. الخاطفين هددوا يدلقوا
عليه بنزين و يولعوا فيه
و احنا بنجمع تبرعات .. تحب تشارك ؟
الرجل سأل: ' و في المتوسط الناس بتتبرع بكام'
الرجل الثاني : ' من 5 الى 10 لتر بنزين
---------------------------
مره حسنى مبارك راح مدرسه ابتدائى فلما جت فتره الاسئله ولد رفع ايده
مبارك ساله اسمك ايه فقاله رامى فقاله ايه سؤالك يا رامى ؟
رامى : انا عندى اربع اساله
1 - ليه انت رئيس بقالك 25 سنه ؟
2 - لسه معينتش نائب ؟
3 - ليه ولادك ماسكين كل حاجه فى البلد ؟
4 - ليه مصر حالتها الاقتصاديه زفت و انت مبتعملش حاجه ؟
ساعتها بالظبط رن جرس الراحه وبعد الراحه رجع مبارك وقال احنا كنا فين بقى؟ مين عنده سؤال ؟
ولد صغير تانى رفع ايده فمبارك سأله اسمك ايه قاله تامر فقاله سؤالك ايه يا تامر ؟
تامر : انا عندى 6 اساله
1 - ليه انت رئيس بقالك 25 سنه ؟
2 - لسه معينتش نائب ؟
3 - ليه ولادك ماسكين
كل حاجه فى البلد ؟
4 - ليه مصر حالتها الاقتصاديه زفت و انت مبتعملش حاجه ؟
5 - ليه جرس الراحه رن ربع ساعه بدرى ؟
6- فين رامى ؟؟؟؟؟؟

Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:03 am

*إخبرنى بصراحة يا نظيف ولا داعى للمجاملة أو النفاق .
نظيف : أمرك يا ريس
الريس : أنا الأفضل ولا عبدالناصر ؟
نظيف : انت طبعا يا ريس .. جمال مين اللى كان بيخاف من الروس !!
الريس : طيب أنا الأفضل ولا السادات ؟
نظيف : سادات مين ياريس اللى كان بيخاف من الأمريكان !!
الريس : طيب أنا الأفضل ولا عمر بن الخطاب ؟
نظيف : انت طبعا يا ريس .. عمر بن الخطاب كان بيخاف من ربنا .. انت لأ
----------------------------------------
مرة سيادة الريس مد إيده في جيبه لقي 5 مليون جنيه!!فزعل قوي وخاف وقال إيه الفلوس دي؟ دي الفلوس دي حرام؟ فسأل أحد مساعديه فدله على طريق الشيخ طنطاوي رئيس الأزهر وقال له: اسأل الشيخ وهو يقول لك الحل.
ما كدبش خبر وجري على طنطاوي وحكا له القصة فرد: 5 مليون بس إيه
النزاهة دي؟ دي بسيطة خالص يا ريس ما تزعلش نفسك؟ كل اللي هتعمله هتروح وتطوف حول الكعبة 10 مرات.
الريس راح لقي عمنا صفوت فقال له: أنت بتعمل إيه هنا؟ أنت هتلف كام لفة؟
عمنا صفوت :78 لفة.
الريس: يخرب بيتك أنت؟ ده أنت خربت البلد!!
عمنا صفوت: أنت جاي علي انا؟ روح شوف علاء ابنك جايب موتوسيكل وبقاله 3 أيام
بيلف
-------------------------------------
*كان فى سرير المرض حينما أخذ يلقى بوصاياه الأخيرة لوزيره نظيف :
- وصيتك الحكم من بعدى يا احمد ..
- فى رقبتى يا ريس .. كله تمام والسلطة هياخدها جمال ..
(ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل )
- وصيتك الشعب من بعدى يا احمد .
- ما تخافش يا ريس .. الشعب ياكل الزلط ...
(ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل )
- احمد
- نعم يا ريس؟
- ماتنساش .. توكيل الزلط لعلاء
بيقولك مره شيخ اتمسك فى امن الدوله و سابوه
فامن الدوله مراقبينه . اول يوم لقوه ماشى فى شارع
الهرم راحوا مكلمين الريس و قالوله الشيخ تاب ياريس
تانى يوم لقوه فى كباريه قالوا الشيخ تاب و اناب ياريس
تالت يوم لقوه فى الاتوبيس بيسرق واحد قالوا الشيخ تاب
و اناب و بقى من الحزب الوطنى ياريس
--------------------------------------
ذهب نظيف عندما كان نائبا الى
نزهة فوجد تمثالا للجندي المجهول يققف ممسكاً
ببندقيته فاقترب منه وأخذ يتأمله، فقال له
التمثال: لقد تعبت من الوقوف فأحضر لي حصاناً
أركب عليه، فتعجب نظيف مما حدث ، وعندما عاد
أخبر مبارك بما جرى، فلم يصدقه ، وطلب
من نائبه أن يذهب سوياً للتحقق من الأمر
وعندما وصل نظيف ومبارك واقتربا من التمثال قال
التمثال لنظيف: لقد طلبت منك حصاناً وليس حماراً
---------------------------------------
* * اشتكى حسنى مبارك لحبيب العادلى إن 'حمو النيل 'ما بيخلهوش ينام ..بعد تلات تيام اتصل بيه حبيب العادلى وقاله تمام يا فندم قبضنا على كل اللى اسمهم حمو وجارى ردم النيل سعادتك.
----------------------------------
* سبب عدم غناء محمد ثروت فى الحفلات الوطنية إنه مرة غلط وغنى :الله أكبر فوق كيد المعتدى.
-------------------------------
* حسنى مبارك راح لشيخ الأزهر متعكنن جدا .وقاله :يا سيد أنا كل كام يوم نفسى بتهفنى على كاس أو اتنين وسمعت ان الخمرة حرام ..اتصرف ..راح شيخ الأزهر قاله:
ابقى اشربها على وضوء يا
ريس.

Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:04 am

* حسنى مبارك ركب طياره هو وعيلته. طلع ورقه بمية جنيه من جيبه وقال انا حأرمى المية جنيه دى واللى حيأخدها حأسعده. سوزان قالت له طب ما تخليهم ورقتين بخمسين وتسعد إتنين. علاء قال طيب ماتخليهم خمس ورقات بعشرين وتسعد خمسه . جمال قال طيب ماتخليهم عشر ورقة بعشره جنيه وتسعد عشره. الطيار قال طيب ما ترمى نفسك وتسعد 75 مليون
-------------------------------
مرة واحد ركب تاكسي ولقي السواق معلق في العربية صور جمال عبد الناصر وانور السادات وحسني مبارك
الراجل استغرب سال السواق مين اللي انت معلقهم صورهم عندك
قالة دا جمال عبد الناصر الزعيم المصري الراحل
ودا انور السادات قائد حركة السلام والامن في البلد
ودا حسني مبارك أبو علاء شريكي في التاكسي
حسني مبارك بيخطب في الشعب فا كل شويه واحد يقوم ويقول عاش حسني مبارك موحد الاديان ويقعد يروح حسني مكمل كلامه وشويه ويقوم الراجل ويقول عاش حسني مبارك موحد الاديان فا
اتمسك امن دوله وطااااااااخ ويقولوله ايه الي انت بتقوله دا ازاي موجد الاديان دي مصر فيها مسيحين ويهود ومسلمين وطااااااخ فردعاليهم يا باشا ماهوه الي مكفرنا كلنا
----------------------------------
مبارك ماشي في الصحرا شاف تمثال ، قال لحبيب العادلي شوفلي التمثال ده بتاع مين يا حبيب ، ربع ساعة رجعله حبيب العادلي و قاله : ده
رمسيس التاني يا فندم ، مبارك قاله : عرفت منين ، العادلي رد : اعترف يا فندم
---------------------------
بيقولك واحد تانى لقى الفانوس السحرى ده دعكه طلعله العفريت وقاله:شبيك لبيك تطلب أيه؟ قاله الراجل: أنا عايز كوبرى بين القاهره وأسوان العفريت قاله: دى صعبه قوى نقى
حاجه تانيه الراجل قاله:خلاص خلى حسنى مبارك يسيب الحكم؛العفريت قاله:أنت عايز الكوبرى رايح جاى ولا رايح بس
------------------------------
قرر مبارك ان يعين سكرتيره , فلجا الي نظيف
مبارك : اهم حاجه يا نظيف في اللي يشتغل معايا الامانه
نظيف : يا ريس احنا عملنا اختبار لتلات بنات , ادينا لكل واحده كيس وقلنالها ودي الالف جنيه دول البنك , كل واحده فتحت الكيس لقت فيه الفين جنيه , واحده حطت الف ورجعت بألف , التانيه حطيت الالفين وجابت الوصل , التالته رجعت بالفلوس كلها وبتسأل تتصرف ازاي , ها يا ريس هتعين مين ؟؟؟؟؟؟
مبارك : اللي لابسه جيبه ميكرو طبعا
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:05 am

صعيدي اشترى بي إم دبليو بمواصفات خاصة، فيها الكمبيوتر يصلح كل شيء من غير ما يروح التوكيل! حب الصعيدي يجربها فكسر الباب اللي ع اليمين، فرد الكمبيوتر: يا أيها الباب ارجع كما كنت، فرجع الباب، وكسر الباب اللي ع الشمال، فرد الكمبيوتر يا أيها الباب ارجع كما كنت!!! عجبته الحكاية قام جربها وطار من فوق الكوبري!! فرد الكمبيوتر: يا أيتها النفس المطمئنة ارجعي إلى ربك راضية مرضية

واحد شغال فى فرز اللجان الإنتخابية...فواحد صاحبه بيسأله : بقى معقول انتوا بتقعدوا تفرزوا الأصوات دى كلها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قال له : ولا بنفرز ولا حاجة...التعليمات واضحة وصريحة...احنا نرمى الورقة بتاعة الناخب فى الهوا...ولو نزلت على وشها أو ضهرها يبقى وطنى...ولو على سنها يبقى معارض

م): مره واحد مخنوق من الدنيا كلها رن جرس الباب الساعه 10 صباحا فتح الباب لقي واحده مزيعه بتساله بتعمل ايه اول ماتصحي من النوم قال انا بقوم من ام النوم بنزل ام رجلي بروح ام الحمام افتح ام الحنفيه اغسل ام وشي اروح ام الاوضه اخلع ام الترنج البس ام البنطلون انزل من ام الشقه اركب ام الاتوبيس انزل من ام الاتوبيس اروح ام الشغل وبعد ماخلص ام الشغل ارجع ام البيت وخلاص فقالت المزيعه شكرا يا فندم ويخرب بيت ام البرنامج اللي خلانا نشوف ام وشك

عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:37 pm

يسلموووووووووووووووووووووووووووو يا حبيبي يا علاء الله يكرمك ويفرح قلبك على طول
غادة سعد العشرى
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه   عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه Emptyالأربعاء سبتمبر 03, 2008 1:29 pm

عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 361336 عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 361336 عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 361336 عيد ميلاد  الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه 361336
زعماء الفكاهة بالمنتدى ياسر طلعت وعلاء فكرى ايه الروعة دى كلها
ايه رايك يا استاذ عبد العزيز علشان متقولش اننا خلينا نفسك فى حاجة طلبت تضحك واديك ضحكت اللهم املئى أيامك وايامنا جميعا ابتسامات تملئها السعادة يارب العالمين

عيد ميلاد الافوكاتوا عبدالعزيز باشا كرمه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-