رابطة الرواد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رابطة الرواد

بجامعة القاهرة للتعليم المفتوح - فرع المنصورة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مبرررررررررررررررررررررروك النجاح

الشيماء أحمد
Alaa
عبد العزيز جبرين كرمه
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Empty
مُساهمةموضوع: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:46 pm

الف الف مليون مبروك لجميع الناجحين وحظا اوفر لمن لم يحالفهم الحظ
د ابو البراء ...علاء فكري ... وباقي الزملاء اللذين ظهرت نتيجتهم
تفضلوا وطمنونا عليكم واكتبوا تقديراتكم لنشارككم الفرحة

مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Flo310
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 9:25 pm

السلام عليكم ورحمه الله اخينا الغالى الله يبارك لنا فيك والله الحمد لله النتيجه كويسه ولكن بلاش موضوع التقديرات المواضيع دايما بتفوق التوقعات بس الى اسفل هههههههههههههههههه مقلتليش رايك فى النكت
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 11:06 pm

حبيبي علاء الف مبروك .... وموضوع التقديرات خلاص مش مشكله لانه اساس المسئله انني حبيت اتفائل بتقديراتكم انت والدكتور ولكنك فاجئتني لانني اعلم انك من اصحاب التقديرات المرتفعة على كل حال انا فهمتك خلاص يا عم مبروك النجاح ... وردي على النكت موجود في نفس الموضوع ... وبعدين انا اقدر ما ارد على نكت حبيبي علاء ... ودائما يسلموا اديك وعينيك وفعلا نكت جميله جدا جدا ولكنها مش اجمل من كاتبها ........... مع وافر السعاده والصحة والعافية
الشيماء أحمد
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 11:51 am

مبروك النجاح للجميع ... عقبال باقي الترمات
https://www.facebook.com/group.php?gid=9671788178
ياسر طلعت محمد
مشرف
مشرف
ياسر طلعت محمد

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 12:48 pm

مبرررررررررررررررررررررروك النجاح 869539486
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 2:29 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته جزاك الله الف خير يا ابو عمار وربنا يوفققك ويوفق الجميع والف شكر على الحركات بس خايف عليك من المياه
هشام كمال
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 7:18 pm

الأخوة والأخوات الكرام :

جزاكم الله خيرا ؛ وأسأل المولى جل وعلا أن يوفق الجميع للنجاح والتفوق.

أخي الحبيب أبو المعتز : بخصوص تقديراتي : مش هقول الا لما علاء يقول ( ههههههههه).
هشام كمال
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 7:22 pm

ياسر :

انت مش خايف تتبل وانت قاعد كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 8:57 pm

د ابو البراء انا عندي حل وسط .... خلاص لما تظهر تقديراتي انشاء الله حقولها وانتم تقولوها بعدي هههههههههههههههههههههههه ماشي ... اتفقنا انشاء الله
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 9:03 pm

ابو عمار حبيب الشعب .... امال فين الصور ..... انا خايف وقعت منك في الميه ههههههههههههههههههه
داليا محمد
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالأحد أغسطس 24, 2008 12:27 am

مبروك للجميع وعقبال العام المقبل
ياسر طلعت محمد
مشرف
مشرف
ياسر طلعت محمد

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالأحد أغسطس 24, 2008 7:24 am

يا حبيبي يا حلوين : ذي ما بيقولوا النار مبتحرقش مؤمن ، برضه المية متغرقش مؤمن وبعدين أنا قاعد كدة في محاولة الهروب الكبير الي الصومال
أصل العمالة في ايطاليا بقت كتير وأنا مبحبش أقطع عيش حد . جايز تفوت مركب وأنا قاعد تبقي فرجت وعمري ما هنساكم والله العظيم
إلا قولولي هي الصومال فيها نت .
أصل أروح وبعدين أبقي زي اللي رقصت علي السلم .
وبعدين النار اللي متحرقش مؤمن ممكن تحرق كنتاكي .. مش كدة ولا اية

إني احبكم جميعا في الله Shocked
هشام كمال
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالأحد أغسطس 24, 2008 6:57 pm

حبيبي أبو المعتز :

. هقولك وأمري الى الله ؛ عشان عارف انك بتحب التفاؤل ؛ والتبشير بالخير
1-البلاغة والنقد (104) : ممتاز (مؤجلة من التيرم السابق ) .
2-بناء الجملة الاسمية (201) : جيد
3-التراث اللغوي العربي ( 202) : جيد جدا
4-الأدب الجاهلي (203) : ممتاز
5-فقه العبادات (204) : ممتاز
6-السيرة وتاريخ الخلفاء(206) : ممتاز
تقدير التيرم : جيد جدا بجموع 87%
المجموع التراكمي : 88.5% .
ملحوظة هامة : كنت حسدت الأخت غادة التيرم السابق على تقديراتها التي كانت بترتيب تصاعدي عجيب ؛ وأنا في هذا التيرم عملت عملتها
؛ ولكنهم ظلموني ؛ فكان المفروض أن تكون التقديرات :

(جيد ؛ جيد جدا ؛ ممتاز ؛ ممتاز جدا ؛ ممتاز جدا جدا )
أو يدوني : (ض.ج) تعويضا عن كل ذلك ( ض.ج تعني : ضليع جدا ). ( ونشكر الأستاذ علي حسن سلوكة ).

على فكرة يا ياسر : ما تجيبش سيرة الحريقة أحسن ( سيد بيه قراره ) يزعل منك.
هشام كمال
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالأحد أغسطس 24, 2008 7:00 pm

أحبك الله الذي أحببتنا فيه
Alaa
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
Alaa

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالإثنين أغسطس 25, 2008 3:40 pm

السلام عليكم ورحمه الله اخوانى واحبائى والله افتقدتكم كثيرا ولكن كانت لظروف خارجه عن ارادتى بس انا ليا عتاب على ابو البراء ليه يجيب سيره الحريقه ويستفزنى اصل انا ليل تعليق على الموضوع ده هقول اللى اختشوا اتحرقوا وده وراه حكايه هحكلكم القصه اصل حكمه اللى اختشوا ماتوا ان كان فيه زمان حمامات جماعيه وكان فيه حمام للسيدات وحمام للرجال فحمام السيدات بدأ فى الانهيار والسيدات طبعا فى وضع لا يسمح لهم بالهروب من الانهيار فالسيدات الواتى لا يستحين هربوا طبعا ميهمهمش حاجه ولا بيتكسفوا اما اللواتى استحين ان يخرجن عاريات ماتوا اثر انهيار المبنى عليهم فمن هنا جائت كلمه اللى اختشوا ماتوا ودلوقتى انا بقول اللى اختشوا اتحرقوا طبعا تحت القبه ومعنى ذلك ان مفيش حد منهم بيستحى من افعاله ولذلك لا نتعجب من اللا مبالاه والفساد واللذى منه و يجعله عامر
عبد العزيز جبرين كرمه
عضو مميز جداً
عضو مميز جداً
عبد العزيز جبرين كرمه

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالإثنين أغسطس 25, 2008 9:41 pm

ما شاء الله د ابو البراء عيني وعيون كل الي يشوفوها بارده عليك انشاء الله هههههههههههههههه
والله انت فكرتني بنتيجة التيرم الاول بس انا كان عندي 3 ممتاز و2 جيدجدا و1 جيد فزعلت كثير وقلت في الاخر معلش جيد جدا قريب من الممتاز ولكن لم استطع ان اهضم الجيد ورحت عامل اعادة رصد لتلك الماده ولكن للاسف بقيت كما هي .... وعند التسجيل تفاجئت اني انا الاول على الدفعة وحصلت على منحة اوائل والحمد لله ...
ابو البراء وبدون مجاملة نتيجتك_مقارنة مع تقديرات جامعة القاهرة _ اكثر من ممتازه والف مليون مبروك وعقبال التخرج ودعواتك يا دكتورنا احصل على مثلهم يا رب يا رب وعندها سأكون الاول على الدفعة بدون منازع
ولكن شفت حبيبنا واخونا علاء ازاي بيهرب بذكاء خارق من الموضوع ..... ودخل على خط الحريق والدوله والسياسة العليا وما الي ذلك ههههههههههههههههههه
وحبيبنا ابو عمار فنان درجه اولى في الهروب وعامل نفسه ملوش دعوه هههههههههههههههههههههه ابو عمار اخبار نتيجتك ايه عايزين نباركلك .... ولا خلاص ناوي تكمل مشوار الرحال ابن بطوطه هههههههههههههههههه
مع حبي واحترامي لكم جميعا
غادة سعد العشرى
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: مبرررررررررررررررررررررروك النجاح   مبرررررررررررررررررررررروك النجاح Emptyالأربعاء أغسطس 27, 2008 11:57 am

مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك لكل الأصدقاء واخوانى بالمنتدى
د هشام و علاء فكرى وشيماء احمد وداليا و ياسر طلعت وتامر خليفة وسعيد نور وريهام حرفوش والكل الكل وكل الاخوة والاصدقاء وعقبال مليون مبروك للأستاذ عبد العزيز جبرين والاستاذ على الباز

غادة العشرى

مبرررررررررررررررررررررروك النجاح
صفحة 1 من اصل 1